måndag 31 augusti 2009

Hundträff för teckenspråkiga i Örebro

30 Sept
 Hundträff SignersDogs och lite om HundCampus

Det kom många idag!
Jätteroligt!!
Så vi körde igång med tipspromenaden och sen tränade vi och bollade ideer med varandra.

Jag och familjen ,vem fattas? Gubben förstås :-) och 2 katter..
Jag och Jessica diskuterar lite...
Vi fortsätter å diskuterar...

Det var fint väder o en trevlig dag, vi skulle nog ha promenerat också med hundarna men vi tänkte ej på eftersom vi tänkte mer på tipspromenaden men alla önskade sig promenera tillsammans, det får vi tänka på nästa gång.


Jessica rättar alla svar på 1x2 frågor...
Bamse och Cassandra leker..lite "hårt"...


Jag hoppas verkligen jag skötte mig nu, vad jag vet så tycker jag att jag skött mig bra men det får vi väl se :-)

Bamse skällde väldigt mycket men jag tycker ändå han var mycket duktigare än de andra gånger.

C , min bästa vän är van med Bamse och tycker att Bamse förändrat sig lite,han är inte lika ivrig som förr så det var ju skönt och höra.

Man ser ju att bara 3 dagar på HundCampus har påverkat honom en hel del så det ska bli roligt och jag ser fram emot att åka dit snart, längtar redan efter att åka dit!!


Kram
Linnea & Bamse

1 kommentar:

  1. Nu ska du får bilder av Bamse snart :) när vi ses vid msn ikväll eller ngt dag ;)

    SvaraRadera