söndag 4 oktober 2009

Bestämt att ge Bamse en chans till

Hej!
Har bestämt att ge Bamse en chans till - jag menar jag ska se vad läkaren säger imorgon.
Tycker han att Bamse redan är för dålig så får vi ta det då och fundera.
Tycker han att Bamse annars är frisk och bara problem med sin beteende etc så är det ju bara och träna bort det.
Men efter kastering är jag beredd på att Bamse blir helt knäpp i huvudet ett bra tag så det e ingen ide någon kommer o hälsar på för då kommer jag nog ej lita alls på Bamse.

Så han måste få vara ifred och ta det lugnt och få förtroende för allting igen och inse att vi bara vill hjälpa honom.

Det ska bli spännande imorron, nu är Bamse rätt aggressiv mot allting, han mår nog inte bra så jag är jättenervös hur det ska bli på veterinären, lika bra och sätta på munkorg direkt.

Och jag kommer inte säga någoting om att Bamse har svårt med folk som pratar med svenskbrytning ha ha ha ha :-)

Så får de ta det om det kommer in en som pratar med brytning och Bamse blir ännu orolig så får de ta det :-)
Händer det något sen får jag väl förklara det efteråt..

Funderar om jag vågar fråga dom om det bara e svenskar där o fråga då om man verkligen inte ska berätta allt, vill veterinären inte veta allt eller vill de? Det är ju bra o veta om man verkligen ska berätta allt, men då frågar jag efter OPERATIONEN så de ej kan bråka om det sen ha ha ha :-)

Mimmi kommer som vanligt med, jätteskönt!
Skulle nog ej klara det utan henne!!

Kommer berätta mera sen hur det gått o bilder kommer också!

Massor med kramar från
Linnea & Bamse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar