söndag 23 augusti 2009

Nu är jag och Bamse på hundcampus!

Nu är jag på Hundcampus!
Är jättenervös, fjärilar i magen!
Eftersom jag ej varit utan familjen så länge och hur ska det gå med Bamse när han är sån....
Och med okända personer som ej ens kan teckna någoting :-)
Men jag ska försöka tänka positiv och så..Det ska nog gå bra..hoppas jag..
Bamse är just nu ganska rätt jobbig och så, vet inte varför men han känner nog
av att jag är orolig och så..
På väg...

Så ser mitt rum ut, fint va?

Man ser att hundar varit här eftersom det är massa rivmärken osv,
känner mig hemma!! ha ha ha
De har grind vid dörren så man kan ha dörren öppen men det törs jag ändå inte, man vet ej hur Bamse reagerar..skäller säkert en massa.
Några är ute o äter,fikar och umgås men jag är inte direkt social idag.
Vill göra mig hemmastadd först och varva ner mig, är fortfarande spänd så jag vill lugna ner mig först,kanske umgås med andra imorgon. Vi får se....
Bamse är också spänd, ligger bredvid dörren och spanar så fort ngn går förbi vänder han o försöker lyssna genom dörren :-)
Han kan ej gå lugnt in, han drar väldigt mycket och jag har gjort så att jag gick fram och tillbaka i skogen flera ggr som gör så att han varvar ner sig o det funkade lite,han blev mycket bättre.
Skriver mera sen :-)
Linnea & Bamse

3 kommentarer:

  1. spännade ska det bli ! hoppas går allt bra med dig och bamse !många kramar från cilla

    SvaraRadera
  2. Är imponerad över att du inte backar ur när du kom fram dit ;) Bravo. Nu vet jag att det kommer att gå jätte bra för er där.

    Det där ser spännande ut och det ska bli kul att följer bamses och din utveckling.

    Stor kram från Cissi

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Förstår att du känner dig nervös och sånt. Blir spännande och se hur det utvecklar. :) ta hand om er två och Kramar från mig och Tove

    SvaraRadera