tisdag 22 september 2009

EFTERLYSER EFTER NGN SOM VILL FÖLJA MED T DJURSJUKHUSET

Kastering blev inställt pga en liten  missförstånd mellan mig och M som ska följa med mig dit, så det blev ej av imorgon!
Det var nog mest mitt fel tror jag...som vanligt ha ha ha :-)

Snyft, jag som såg fram emot det!
Så kära hundvänner, finns det någon här i örebro som har körkort och är duktig med hundar och inte rädd för Bamse o kan följa med mig till veterinär i Örebro o göra kastering?
För jag klarar ej det själv, DU kanske måste hålla i Bamse, o ta över om jag inte pallar det o.sv och helst på dagtid, både lämna och hämta.

Gärna någon från SignersDogs!!!
Hör gärna av er om ni har tid, jag betalar för lunch under tiden vi väntar och bensin m.m!
P.s ni ska vara orädd och ha hundvana osv för Bamse kan vara aggressiv på djursjukhuset och jag vill ta det lugnt och sånt där så han "vinner över rädslan".D.s
Och det är "bråttom" på grund av att jag vill fortsätta med träning sen på hundCampus.

Maila mig linnea.delvert@telia.com
KRAM
Mvh Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar