torsdag 24 september 2009

TACK FÖR ERT INTRESSE

Har hittat en som följer med mig, En tjej "M" heter hon, och är en stark duktig tjej och det blir på Tisdag istället för på fredag för jag glömde bort att han har ena pung i buken och ena där som det ska så det blir 2 operation så det blir en längre tid så det blir på Tisdag istället!!

Så jag uppdaterar sen hur det blivit.
Är så orolig o mkt osäker om jag ska genomföra det eller inte eftersom det e en stor operation och Bamse kommer att gå back i tiden och bli jättekonstig, orolig, aggressiv mot andra folk o.sv har jag verkligen tid och råd och backa i tiden och träna allt igen????

Vad tycker ni ? Snälla jag står inför en svååååårt beslut!!
Hör av er snarast!
Mvh Linnea

P.s Säg inte att " det går bra så fort man tränar osv" vi har sett hur Bamse blir efter sjukhuset han blir så dålig o.sv och jag har barn o ej lika mkt tid o träna så mycket så han blir snabbt bra det kommer ta mycket långt tid tills han hittar sig själv igen!! D.s

Förresten vet ni att Bamse föddes med armbågsfel, pungfel, höftfel m.m men vi fick ej pengar tillbaka utan vi fick istället lämna tillbaka honom men det ville vi såklart inte.

Vi fick veta av uppfödaren att han hade problem med pungen men att det gått ner igen.


Men sen sa veterinär at det aldrig gått ner igen.

Synd att Bamse har massa fel men vi älskar ju honom och vill hans bästa, men kan ju också förstå varför han beter som han gör :-(

Detta operation kostar istället oss 6450 kr istället för 3100 kr.. Trevligt...

Och det är försent att bråka med uppfödaren för att det e ju 3 år sedan.. Eller?

Kramar
Linnea

1 kommentar:

  1. Förstår att det är jobbigt för dig :( men jag ställer gärna upp om du behöver hjälp. Jag är inte hundexpert men som du vet så ska jag ju utbilda mig till hundinstruktör och jag är väldigt intresserad av att hjälpa andra med deras hundar. Vi kan prata om det på tisdag?

    SvaraRadera