tisdag 27 oktober 2009

Nyheter : Misstänkt järn brist.

Inte den vanliga järn brist som många kvinnor får utan det är reserv järn som alla har som kallas för järn depå som var låg.
Man ska ha järn depå mellan 15 till 150 och jag hade bara 3 !

Jag fick lägga mig och de gav mig järn dropp i armen i halv timme.

Nu får vi se hur det går för man bör se skillnad redan ikväll eller i morgon. Är jag ej bra inom par dagar får man utreda om det e något annat.
Går det bra då får man utreda varför jag förlorar järn.
Det är inte den vanliga järn som jag har dåligt av utan den reserv järn som finns i kroppen som jag har brist på som kallas järn depå.
Nu är det bara att avvakta och se vad som händer.

Kram på er alla och tack för att ni bryr er.
Bamse mår bara bra. Lite mer rastlös än vanligt för vi tränar ju ej lika mycket. Men jag kommer ju tillbaka snart...

Kram linnea & bamse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar