måndag 26 oktober 2009

nyheter 26 okt

Lite info till er alla läsare. Är på sjukhus nu fortfarande. Hade permission och åkte hem under helgen. Nu ska de kolla min eeg. De har gjort hjärn röntgen och allt var okej. De ville utesluta epilepsi. Om det ej är det då är det ångest / utbränd. Och då e det bara att vila och ta allt lugnt. Det med hund campus var nog en jätte stor steg efter jag blivit "frisk ". Har ju varit jätte sjuk social fobi från -95 till kanske ett år sen har jag blivit bättre bättre. Men bak slag kan komma och jag har ej sovit borta utan familj sen 95 och det blev det på hund campus så det blev för mycket till slut. Jag kommer ej sluta träna och de kommer till mig och tränar. Men jag måste bli riktigt bra först. Nu vet ni och jag återkommer ang eeg test sen. Med bamse har han plötsligt blivit så lugn sista dagarna. Tror det e sprutan som börjat ordentligt. Fast i morse var han vild igen men alla har ju sina dagar. Massor med kramar ! Linnea & bamse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar