lördag 24 oktober 2009

PÅ VILANDE...

Hej kära vänner & hundvänner!

Är hemskt ledsen att jag måste meddela att jag måste ta ett litet paus mitt i allt det här.....

Jag har svimmat och fått olika attacker.
Man vet ej riktigt vad det är.

- Panikångest - jag har varit sjuk i flera år förut på grund av min ångest men det här liknar inte alls min gamla ångest men det finns ju tusentals olika ångestanfall. Och det har varit så mycket för mig senaste året.

- Epilepsi
Jag har fått det här precis likadana anfall ca 4-5 gånger på 3 år och då räknas de inte som de andra ångestanfall utan speciella anfaller jag fick så de misstänker epilepsi så nu är det röntgen och sånt som gäller.

Så jag kommer inte uppdatera något med Bamse nu.

Jag kan berätta bara att mitt i allt har Bamse plötsligt blivit lugn, tror att hans spruta äntligen börjat verka. För han är otroligt lugn!!!

Jag hör av mig när jag är bättre igen eller om jag vet något mer!

Många kramar

Linnea & Bamse

1 kommentar: