måndag 1 februari 2010

Bestämt o göra en psykologisk analys ang. Bamse

Jag ska till IMMI, där de gör beteendeanalys, psykologisk analys o gör undersökning om han har ont någonstans som man inte själv ser det som kan påverka  honom, det kan också vara därför han blir sån p ga smärtor i höften, för han har så många fel som t.ex armbågsled och höftfel, för det kan vara orsaken till att han har så hög vaktinsikt mot allting p ga han har ont.
Det är nu på fredag den 5 :E febr..

Och visar det sig att har han ont och man kan ej göra något förutom operation eller liknande så kommer han få komma till himlen….för jag utsätter ej honom för operation igen!

Han älskar oss ofattbart mycket och han vallar oss, han måste kunna slappna av o det gör han inte, jo när barnen ej är hemma.

Så fort barnen kommer hem börjar han valla, eller ute med mig på promenader.
Så nu kan jag inte alls gå med honom med lilljohanna och det gör så att jag blir stressad, måste göra det när hon är på dagis – är hon sjuk får bamse ligga hela dagen hemma, bara släppa kort på tomten , leka på tomten går inte längre för han springer iväg mot andra folk som kommer förbi :-(  Han har väldigt hög vaktinsikt nu o jag har kämpat o kämpat med honom med flera tränare men det blir ändå samma resultat. Kanske på grund av smärtan eller så som gör honom irriterad,stressad m.m

Linnea & Bamse

4 kommentarer:

  1. Stark gjort av dig, även det känns jättejobbigt.. Bra tanke för hans bästa och jag håller tummarna på att han får en bra hem. Stora kramar

    SvaraRadera
  2. Oj, snopen ja blev. Ja som tycker ni gör framsteg. Vad stark du är som tar detta steget, jag är djupt inponerad.
    Stora kramar från grannen Nina

    SvaraRadera
  3. Du skall inte lasta dig för att Bamse är jobbig. Dels kan det bero på att han har ont, men kanske framför allt på att han har anlag som i vissa fall skulle ha varit jättebra, men som stämde mindre bra för denna utbildning. Han är så noga att vakta de han tycker om och det blir för viktigt i detta sammanhang.
    Jag tycker det är så STORT av dig att i första hand tänka på Bamse!!!
    Kram, pappa

    SvaraRadera