torsdag 4 februari 2010

Dags!

Nu är det dags..

Ska gå o lägga mig nu snart för jag ska VAKNA tidigt imorron, se till Jonna kommer till skolan o sen kommer min svärmor o hämtar mig p ga vårt bil har ngt problem o vi försökt fixa det innan besiktningen men hann inte så nu får man ju ej köra med den o Tomi vill ju ej låna hans mammas bil för det e en NY merca kombi..Nejtack :-)

Så jag åker med min svärmor och Bamse till IMMI i västerås..

Där de ska ge mig besked hur jag ska gå vidare med Bamse..
Så tänk på BAMSE och gärna på MIG också!

 

Uppdaterar så fort när jag får tid över när jag kommit hem eftersom barnen ska på simskola etc, men jag lovar uppdatera senast imorgon kväll!

 

Massor med kramar

Linnea & Bamse

2 kommentarer:

  1. Skickar ett kram till er innan ni åker. Tänker på er. Kramm

    SvaraRadera
  2. Jaa tänker på er med =)

    SvaraRadera