torsdag 10 december 2009

10 Dec -09

Bamse är mycket lugnare nu tycker jag!
Vad skönt!

Springer inte lika mycket efter barnen fast han brukar springa ännu mer o vara ännu mer rastlös när han ej varit ute så MYCKET och motionerat eftersom familjen e sjuka FORTFARANDE, jag och johanna är bättre, friska är vi nog men matta liksom. Andfådd och hon är ju hemma fr dagis idag också o då tänker jag ej släpa med mig Johanna med Bamse för jag trodde Bamse skulle vara jobbig när han ej fått springa av sig.

Men jag hade små träningar inne hela tiden och det visade sig att han blev trött av såna träning så han var rätt lugn :-)

Jag tänkte han fick olika träningsätt som t.ex slicka på munnen på befallning, gäspa på befallning etc.

Så jag började med gäspning och det gick mycket fort!
Blev så förvånad! Han tyckte det var såååå roligt o han vill bara träna mera och han lärde sig det på en dag!

Han är jätteduktig och detta kan ni se här :-)

Det är rätt lätt o lära ut sånt så ni kan få tips av mig, hinner inte skriva mera nu.
Hör av mig snart igen!


Mvh
Linnea
&
Bamse

1 kommentar:

  1. Vad rolig att du har hittat på massa lekar som Bamse ska träna på. Det är nyttig. Du får visa mig hans konster sen ;)
    Helene Sjöberg

    SvaraRadera